Způsoby doručení
Kurýr PPL – 79 Kč
- Cena za dopravu je 79 Kč
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- zboží bude doručeno do třetího pracovního dne
- ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole “sledování zásilky” kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
Česká pošta – balík do ruky – 79 Kč
- Cena za dopravu: 79 Kč
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
- zboží bude doručeno nejpozději do 4 pracovních dnů
- v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty zde
- v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
- na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Osobní vyzvednutí Racková Zlín
- Zdarma
- objednaný produkt si můžete vyzvednou na adrese Racková 310; Zlín 760 01
- Pouze po předchozí telefonické domluvě na telefonu 774 848 123
Možnosti plateb
Dobírkou
Nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi PPL) nebo na poště.
Bankovním převodem
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u FIO banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.